maandag 11 oktober 2010

 Hallo lezers van mijn blog!


Ik zal mij eerst even voorstellen. Ik ben Farah, 22 jaar en ik studeer Redactie & Mediaproductie aan de Hogeschool van Amsterdam. Ik zit nu in mijn 2e jaar en voor het vak 'studieloopbaanbegeleiding' moeten wij een blog gaan bijhouden. De blogs die ik schrijf moeten dan natuurlijk verband hebben met mijn studie en omdat media een breed begrip is moeten we een bepaald invalshoek kiezen. Ik heb gekozen voor 'multiculti.' Daarbij kan je denken aan multiculturalisme in de media, multiculturele omroepen en onze multiculturele samenleving. Ik wil mij meer in deze samenleving verdiepen. Ondanks dat ikzelf ook deel uitmaak van die samenleving, weet ik er niet alles van af. Daarnaast wil ik vooral de leuke, creatieve, artistieke, grappige, slimme en verrassende kanten ervan belichten in mijn blogs. Ik hoop dat dit mij zal lukken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten