donderdag 10 maart 2011

Interviewskills

Voor het vak Journalistiek mag ik naar aanleiding van een actueel nieuwsbericht een persoon interviewen. In de Volkskrant las ik het artikel 'Ironisch tijdsbeeld over inburgeren' zie hier. In dit artikel wordt verteld over het nieuwste project van Karijn Kakebeeke. Als fotojournalist reist zij de hele wereld over naar inspirerende verhalen. Haar nieuwste project 'De Vluchtelingenjackpot' is een reizende tentoonstelling met mooie en aangrijpende foto's van vluchtelingen in Nederland. In 2009 heeft ze de Paris Photo Prize For Contemporary Photography gewonnen. Vandaag heb ik contact met haar opgenomen en gevraagd of ik haar mag interviewen. Dat vindt ze goed en volgende week spreken we af op haar kantoor. Echt leuk ik laat jullie weten hoe het is gegaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten